Piața de fashion retail în București: 300 de lei, bugetul pentru haine

fashion - Screenshot 200 1024x555
Ingrijirea Pielii - Instantly Angeless

Piața de fashion retail în București: 300 de lei, bugetul pentru haine! Într-o perioadă în care lumea este în căutare febrilă de cadouri, cei de la Mkor Consulting au realizat un studiu extrem de interesant despre piața de fashion retail din București și despre obiceiurile bucureștenilor în ceea ce privește cumpărăturile de haine.

Conform Studiului de Fashion Retail desfășurat de MKOR Consulting în mall-urile bucureștene în noiembrie 2016, mall-urile și centrele comerciale sunt locurile preferate pentru cumpărarea articolelor vestimentare pentru 96% din totalul celor intervievați (eșantion reprezentativ pentru vizitatorii mall-urilor bucureștene). Cu ocazia vizitelor în mall, 41% din clienți cumpără cel puțin un obiect de îmbrăcăminte, încălțăminte sau accesorii vestimentare, iar 29% dintre aceștia se opresc la unul din restaurantele existente în food court.

Accesul facil este principalul criteriu de selecție a mall-ului din care își fac cumpărăturile de articole vestimentare: 43% dintre cei care au răspuns la chestionar au afirmat că proximitatea față de casă sau serviciu este cel mai important pentru ei, urmând varietatea (numărul mare de magazine puse la dispoziție) și unicitatea brandurilor. Frecvența achiziționării articolelor vestimentare este de câteva ori pe lună pentru 42% dintre respondenți, bugetul mediu lunar alocat pentru astfel de produse fiind între 201 – 300 lei pentru 37% dintre aceștia.

20% dintre vizitatorii mall-urilor obișnuiesc să achiziționeze articole vestimentare și din magazine online, iar 34% dintre respondenți au cumpărat astfel de produse din magazine online în ultimele 6 luni. În cazul achiziției online, cele mai relevante criterii de selecție a magazinului electronic sunt prețurile, calitatea produselor și mărcile existente, ofertele promoționale și discounturile.

Google este principalul canal de informare referitor la articolele de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii vestimentare. 61% dintre respondenți apelează la internet research pentru a afla detalii legate de astfel de produse, în timp ce pentru 37% din persoane contează referințele primite de la prieteni, colegi, rude și alte persoane apropiate. Dacă au ajuns la raft, în fața produsului dorit, și doresc să afle orice alte detalii despre acesta, marea majoritate — 78% întreabă personalul din magazin. 25% din respondenți au afirmat că dacă doresc informații suplimentare despre produsele dorite apelează la internet: fie de acasă, înainte de a ajunge în magazin, fie pe mobil, chiar în momentul în care se află la raft.

Vă invităm să citiți toate datele acestui raport accesând linkul acesta: MKOR Consulting

fashion - 4 most trendy and out class look for new year eve 4 150x150Citeste si: Nu știi cum să te îmbraci de Revelion? Iată 10 sfaturi!

Ai și tu un text pe care vrei să-l faci cunoscut? Trimite-l la noi: office@perfectimperfecte.ro

Suntem si pe FACEBOOK. Da-ne un LIKE- Perfect Imperfect

Comentarii


Autorul este singurul responsabil pentru comentariile postate pe acest site si isi asuma in intregime consecintele legale, implicit eventualele prejudicii cauzate, in cazul unor actiuni legale impotriva celor afirmate.