Tu unde îți bei cafeaua?

cafeaua - 14620049 586931388177345 660886132 n
Galerie Foto

Tu unde îți bei cafeaua? De mâine, brandul clujean Meron se lansează pe piața din București. La mai puțin de un an de la deschiderea primelor cafenele în Cluj-Napoca, Meron se extinde și în capitală.

Fondat prin asocierea mai multor investitori clujeni, brandul a pornit de la ideea creării unui concept care să poată fi reprezentativ pentru spațiul cafelei din România și transformat ulterior într-un lanț național .

În cele două cafenele deschise până în prezent, brandul s-a evidențiat prin prepararea cafelei la standarde internaționale, contribuind la formarea unui public pentru care primează nevoia de calitate. Designul modern al cafenelelor vizează încadrarea într-un peisaj urban care catalizează diferite tipologii umane și sociale, pe care Meron își propune să le aducă în același loc – ”coffee as you are”.

Am ales București pentru că spiritul orașului se identifică cu valorile pe care le promovăm, e un public cosmopolit, caracterizat prin dorință de inovație și avânt antreprenorial.Extinderea spre București s-a făcut și pentru mediul de business competitiv, care ne permite să obținem validare pentru proiectul pe care l-am început.

La nivel conceptual, brandul se concentrează pe nevoia de echilibru, ca formă de a valorifica momentul, pe care ni le-am dorit integrate în experieța cafelei.Într-o perioadă scurtă am reușit să creăm ocomunitate activă pe rețelele de socializare (Instagram) care se identifică și cu valorile brandului și scrie povestea împreună cu noi. Ne dorim să extindem această comunitate împreună cu publicul de aici,”declară Bogdan Ciocian,managerul al afacerii.

 

cafeaua - a fi fericit 2 150x150Citeste si: Femeia la cratiță

Ai și tu un text pe care vrei să-l faci cunoscut? Trimite-l la noi: office@perfectimperfecte.ro

Suntem si pe FACEBOOK. Da-ne un LIKE- Perfect Imperfect

 

Comentarii


Autorul este singurul responsabil pentru comentariile postate pe acest site si isi asuma in intregime consecintele legale, implicit eventualele prejudicii cauzate, in cazul unor actiuni legale impotriva celor afirmate.