4 sfaturi de NETWORKING pentru persoanele INTROVERTITE

sfaturi de networking - sfaturi de NETWORKING

Ești genul ăla de persoană care nu vrea să interacționeze cu străinii? Preferi să nu comunice prea mult și nici nu ai mulți prieteni? Cum faci însă când trebuie să mergi la job și vrei să ai o carieră. Pentru asta trebuie să ieși din carapace și să arăți lumii cât de bun ești. 4 sfaturi de NETWORKING pentru persoanele INTROVERTITE

Persoanele introvertite sunt definite în mod normal prin repulsia lor față de interacțiunile umane pe care nu le consideră necesare. Din acest motiv, mulți oameni cred că acest tip de caracter reprezintă o piedică în calea unei cariere de succes, scrie specialistul in HR, Dr.Doru Dima

  • Feriți-vă de oameni pesimiști și gânduri negative

Evitați orice vi se pare că v-ar putea descuraja. Stați departe de acei oameni în prezența cărora miturile despre introvertiți ajung să se adeverească, din cauza atitudinii lor negativiste. Interacțiunile cu acest tip de oameni au un singur efect: vă opresc din a vă dezvolta abilitățile de networking necesare pentru a avansa în carieră.

  • Informați-vă cât de mult puteți înaintea oportunităților de networking

Dacă participați la evenimente precum târguri de job-uri, seminarii, workshop-uri și conferințe legate de profesia voastră, pregătiți-vă din timp. Aflați cât mai multe informații despre companiile ce vor participa, despre oamenii care vor susține prezentări și despre subiectele ce vor fi discutate. Astfel, nu veți putea fi luat prin surprindere de întrebări ce ar putea transforma o conversație plăcută în una deranjantă.

  • Exersați-vă stilul de comunicare

Le puteți povesti în orice moment unor prieteni despre evenimentul la care urmează la participați. Puteți încerca să găsiți diferite modalități de a începe o conversație. Experiențele personale despre cum ați învățat anumite lucruri, despre succes, experimente,etc. sunt foarte eficiente. Poveștile atrag atenția întotdeauna și reprezintă un element cheie al comunicării. Vă puteți conecta cu ceilalți și le puteți face o impresie bună prin cele mai interesante povești ale voastre, aveți doar grijă ca acestea să fie spuse pe un ton optimist. Nimeni nu vrea să stea prea mult în preajma persoanelor care se plâng.

  • Folosiți-vă abilitățile de ascultare

Oamenii cu o experiență vastă vor avea întotdeauna o audiență, dar cu toate acestea le face plăcere atunci când îi ascultă chiar și mai mulți oameni. Oricine își dorește să fie ascultat. Dacă sunteți un bun ascultător, folosiți-vă de această abilitate cât de mult puteți. Ideal este atunci când sunteți cu adevărat interesat de profesia și experiența seniorilor din domeniu. Dacă sunteți, atunci nu există nimic care să vă oprească din a purta o conversație interesantă, ce poate fi continuată cu acești oameni și în cadrul evenimentelor viitoare.

Citește continuarea aici: Dorudima.ro

Citeste si: 10 lucruri pe care NU trebuie să le spui unei FEMEI

sfaturi de networking - 90918261 150x150

Ai si tu un text pe care vrei să-l faci cunoscut? Il facem vedetă în comunitatea femeilor perfect Imperfecte. Trimite-l la mine: emmazeicescu@gmail.com

Comentarii


Autorul este singurul responsabil pentru comentariile postate pe acest site si isi asuma in intregime consecintele legale, implicit eventualele prejudicii cauzate, in cazul unor actiuni legale impotriva celor afirmate.

Citeste si...

Cele mai citite