Experience Bucharest. Peste 100 de bloggeri din intreaga lume

Experience Bucharest - Dansuri in strada 2
Ingrijirea Pielii - Instantly Angeless

Experience Bucharest - unnamed 300x199Experience Bucharest. Peste 100 de bloggeri din intreaga lume.Un proiect inedit, pe baza de voluntariat avand ca scop promovarea Bucurestiului. Proiectul a prins contur la inceputul acestui an si s-a concretizat in perioada 12-16 mai 2017.

La realizarea lui au participat cate zeci de persoane, din diverse medii de activitate, care s-au oferitvoluntari. Au reusit sa convinga sponsori. Au gasit localuri si sala de conferinta. Au contactat bloggeri internationali si nationali. Au conceput trasee culturale pentru invitati. Abordarea in comunicarea acestui eveniment a fost nu atat b2b cat persontoperson. Rezultatul? 100 de bloggeri internationali au dat curs invitatiei, veniti din SUA, Canada, Brazilia, Australia, Singapore, Marea Britanie, Franta, Cipru, Israel, si Elvetia.

Citeste si: Ai vrea să îți schimbi JOB-ul? Uite o IDEE

O parte, au ramas si dupa incheierea evenimentului pentru a explora in continuare misterele Bucurestiului. Au fost conectati prin cateva programe gandite in ansamblu, care au cuprins atat vizitarea celor mai importante obiective turistice ale Bucurestiului, istorice si culturale, cat si a unor localuri unde turistii se pot delecta cu mancaruri, bauturi si muzica. Au fost intampinati in tinute traditionale romanesti. Au fost antrenati in dansuri populare. Si au sorbit din povestile neamului nostru.

Un proiect-pilot de succes in care au crezut o mana de oameni. Este suficient sa crezi, pentru a se materializa visul. Dintre voluntarii implicati activ, o parte sunt specialisti in turism. Suntem mandri ca trei nume care s-au specializat in cadrul cursurilor Jinfo Training, au participat activ in cadrul acestui proiect: Gabriela Solomon, Ioana Patrascoiu si Georgiana Atanasiu.Experience Bucharest - Ioana si Gabi 300x225

Acest proiect reusit, deschide calea catre urmatoarele. A fost un pionerat, fiind realizat cu fonduri proprii si cele puse la dispozitie de sponsori. Ne dorim pentru urmatorul eveniment , sustinerea si din partea autoritatilor in turism. Si ne dorim participarea si a bloggerilor romani. Personal, consider ca pe langa a intreprinde afaceri si a gasi modalitati potrivite dorintelor noastre prin care sa ne traim viata, avem si o datorie fata de tara in care ne-am nascut.

A ne implica intr-un mic efort pentru a o face cunoscuta si peste granite este o actiune care in ansamblu ajuta economia tarii. “Unde-s doi, puterea creste” – spune versul lui Alecsandri celebrand prima Unire sau “Mica Unire” cum mai este cunoscuta Unirea Principatelor Romane de la 1866.”, spune Adriana Nica, Director Executiv- Jinfo Training

Un mare adevar. Caci din cei multi se realizeaza ceva maret. Fiecare om este important, si fiecare om poate contribui la bunastarea sa, si a neamului din care face parte. Asa cum si romanii plecati in pribegie in cautarea unei vieti mai bune, de acolo, de departe, trimit catre noi o particica din realizarile lor de prin alte tari.Mesajul transmis de bloggeri internationali pare sa fie unanim, si practic intareste sloganul pe care si noi il transmitem cursantilor: “In turism, totul incepe cu o poveste” … La acesta, il adaugam si pe cel al participantilor internationali: “Mai intai povestea, si apoi accentul pe afacere”. Povestea porneste din suflet. Si se transmite in sufletul cui i se adreseaza. Este ceva de la persoana la persoana.Experience Bucharest - Dansuri in strada

Cand promovezi un obiectiv turistic, un oras, o regiune sau chiar o tara, spune povestea din inima. Caci oamenii, au nevoie de poveste. De relaxare. Turismul inseamna vacanta. Inseamna timp liber. Inseamna explorare. Oamenii cauta locuri in care sa isi incarce bateriile. Sa se simta bine. Sa uite de viata cotidiana. De aceea, turismul se face de la om la om. Cand stim cum sa facem povestea sa fie reala, aceasta se transpune de la sine in business. Daca abordam insa strict din punct de vedere al businessului, din start am pornit gresit. De ce?

Pentru ca omul isi doreste o vacanta. Daca i se serveste o afacere, va cauta in alta parte. Este precum intr-un restaurant unde s-a comandat un meniu si i se serveste altceva…Ma bucura enorm concretizarea cu succes a acestui eveniment, in care, recunosc, am avut viziunea ca va reusi, inca de la inceputul anului cand am aflat despre el. Avem nevoie de oameni care sa creada in turism si in tara noastra.

Prin ei, Romania se va face cunoscuta din ce in ce mai mult…Avem o tara superba. Avem peisaje de vis. Avem inca, ecosistem, ceea ce multe tari nu mai au. Avem traditii. Avem povesti. Avem istorie veche. Avem oameni calzi si primitori.Experience Bucharest - DSC9807

„Inchei cu o intrebare pentru cititori: de ce anume mai avem nevoie pentru a transforma Romania intr-o tara turistica? Cand vorbim de o tara turistica, vorbim de cash flow ce intra in tara respectiva: de la cazare, mancare, facilitati, distractii, obiective, transport, pana la alte servicii…

Cateva dintre rezultatele concrete ale evenimentului: aproximativ 5.000 de postari si un target de circa 8,3 milioane oameni atins pe instagram si 30 milioane de impresii in total.” spune Adriana Nica, Director Executiv- Jinfo Training

Foto: Alin Popescu & AdrianDan.ro

 

Experience Bucharest - banii d 150x150Citeste si: Ce locuri de muncă se caută în 2017

Ai și tu un text pe care vrei să-l faci cunoscut? Trimite-l la noi: office@perfectimperfecte.ro

Suntem si pe FACEBOOK. Da-ne un LIKE- Perfect Imperfect

Comentarii


Autorul este singurul responsabil pentru comentariile postate pe acest site si isi asuma in intregime consecintele legale, implicit eventualele prejudicii cauzate, in cazul unor actiuni legale impotriva celor afirmate.