6 Alimente care diminuează senzaţia de balonare

balonare - young woman with bloated stomach facebook
Ingrijirea Pielii - Instantly Angeless

Articol de Andreea Panait 6 Alimente care diminuează senzaţia de balonare. Când te simţi balonată, ai crampe sau arsuri la stomac, creierul intră în modul de detectiv care calculează fiecare bucăţică de care te-ai bucurat. Nu te grăbi să fugi la farmacie, nici nu te chinui să elimini tot ce ai mâncat.

Mai nou, specialiştii recomandă să mai consumi o serie de alimente pentru a rezolva problema. Vindecarea cu plante aromatice şi tonice explică cum astfel de reacţii ale stomacului sunt cauzate de absenţa unor alimente importante în consumul zilnic şi stabilizează organismul prin adăugarea lor în dietă.

De exemplu, plantele aromatice puternic parfumate au efect asupra senzaţiei de greaţă şi controlează crampele abdominale. Explicaţia constă în faptul că relaxează benzile musculare netede care controlează tractul digestiv.

Există o serie de alimente şi plante care îmbunătăţesc starea în mod natural odată consumate. Poţi să constaţi îmbunătăţirea întregului sistem metabolic şi chiar schimbări în ceea ce priveşte aspectul pielii.

  • Menta – clasicul ceai de mentă după cină este indicat şi are efect atât cald cât şi rece. Ajută la ameliorarea spasmelor şi crampelor şi alungă sentimentul de balonare.
  • Ghimbirul – este considerat cel mai bun remediu natural pentru greaţă. Fă-ţi un ceai cu ghimbir pentru o digestie uşoară. Este şi un bun anti inflamator.
  • Seminţele de fenicul – sunt un calmant gastric extraordinar. Dacă suferi de balonare în general poţi să iei în considerare şi tinctura de fenicul. Consumă o linguriţă înainte de fiecare masă într-un sfert de pahar de apă.
  • Oţetul de mere – puterile sale sunt nenumărate, una dintre acestea fiind reducerea problemelor de digestie precum refluxul acid. Supapa de la partea de jos a gâtului se închide atunci când e stimulată de oţet şi astfel acidul se menţine în stomac acolo unde îi este locul. În plus, fiind un aliment fermentat este plin de bacterii esenţiale care îţi păstrează intestinul într-o stare echilibrată şi sănătoasă.
  • Rădăcină de brusture – bogată în amidonuri prebiotice stimulează formarea de bacterii ,,prietenoase”, de tip Bifidus – în colon și fac să crească biomasa fecalelor şi conţinutul lor de apă, stimulează peristaltismul intestinal și îmbunătăţește eliminarea.
  • Anghinarea – este folosită în general pentru a preveni arsurile la stomac şi fermentarea care duce la senzaţia de gaze şi balonare.

Dacă şi tu te-ai confruntat cu disconfortul de a purta o fustă cu talie înaltă din cauza unei senzaţii de balonare, încearcă unul din aceste remedii naturale înainte de orice!

Foto : authoritynutrition.com

balonare - tensiunea arterial   768x512 1 150x150Citeste si: 8 ALIMENTE care scad tensiunea arterială

Ai și tu un text pe care vrei să-l faci cunoscut? Trimite-l la noi: office@perfectimperfecte.ro

Suntem si pe FACEBOOK. Da-ne un LIKE- Perfect Imperfect

Comentarii


Autorul este singurul responsabil pentru comentariile postate pe acest site si isi asuma in intregime consecintele legale, implicit eventualele prejudicii cauzate, in cazul unor actiuni legale impotriva celor afirmate.