Cele mai interesante 5 exercitii tibetane care te intineresc

Ingrijirea Pielii - Instantly Angeless

Cele mai interesante 5 exercitii tibetane care te intineresc.Tibetatnii au reusit intotdeauna sa uimeasca lumea cu capacitatile si puterile lor incredibile, insa una din cele mai interesante capacitati pare aceea de a nu imbatraniPeter Kelder pare sa fie prima persoana care a descoperit acest ritual, in 1939, si a scris in cartea sa – “Ochiul Revelatiei (The Eye of Revelation)”, cum a aflat despre Ritualul Tibetan de la un fost colonel al armatei britanice, care a servit in India.

Conform autorului, acest colonel a gasit in acea parte a lumii lamaseria unde se practica Ritualul, a exersat cativa ani si s-a intors complet reintinerit, invatandu-i la randul sau pe altii.

Acest Ritual are la baza 5 exercitii care combina rotirea corpului cu patru miscari. Aceasta rotire supune corpul unei forte centrifuge, iar celelalte 4 exercitii realiniaza energiile alchimice care circula de-a lungul coloanei vertebrale si readuc functionarea chakrelor (acesta este un concept filosofic care se refera la vartejuri in forma de cerc care, conform medicinei indiene traditionale, ar exista in corpul uman) in parametrii normali, ceea ce ajuta la purificarea organismului, iti reechilibreaza intregul organism, esti mult mai energic si reduc efectele imbatranirii.

Atentie!!

  • in timpul exercitiilor se incepe mereu cu rotirea corpului, urmata de celelalte 4 exercitii, iar rotirea se face in sensul acelor de ceasornic (de la stanga la dreapta);
  • fiecare exercitiu, se repeta de cel mult 21 de ori, dupa care se trece la urmatorul;
  • in timpul exercitiilor, niciodata nu trebuie sa apara senzatia de discomfort;
  • este indicat ca incepatorii sa abordeze fiecare exercitiu cu un numar mai mic de repetari (eventual 3), pe care il vor creste ritmic, saptamanal, sau chiar lunar, pana ajung la numarul maxim de 21 de repetari;
  • daca unul dintre exercitii va pare mai dificil si nu va permite cresterea numarului de repetari in ritmul celorlalte, nu fortati, ci aplicati o crestere mai lenta, pana ajunge si el la numarul optim de repetari;
  • pentru a obtine beneficiul maxim, e bine ca ritualul sa fie practicat zilnic, cu cel mult o zi pauza pe saptamana;
  • inainte de a incepe fiecare exercitiu, incercati 5-10 secunde, sa va concentrati asupra lui;
  • executia corecta si in intregime a Ritualului, poate dura intre 7 si 15 minute.

Iata mai jos cum se practica cele 5 exercitii tibetane:

1 – Energie (Mental – rotirea insasi, curata energia corpului)

In timpul exercitiului trebuie sa stai drept, in picioare, cu mainile intinse lateral, paralel cu solul, palmele orientate spre pamant, iar picioarele apropiate.

Te rotesti de la stanga spre dreapta de 21 de ori. La inceput rotirea poate fi mai lenta, dar in timp viteza de rotatie trebuie sa creasca pana cand mainile sunt tinute intinse si ridicate de forta centrifuga (ai grija sa nu fortezi si sa respiri normal), iar daca, dupa rotiri, te simti ametit, trebuoe sa lipesti palmele in fata in pozitia de rugaciune, sa privesti fix la varfurile degetelor mari si in scurt timp va trece.

2 – Pamant (Gat – tot corpul este direct conectat la pamant – energia telurica)

In timpul acestui exercitiu trebuie sa stai intins pe spate, cu picioarele apropiate, mainile intinse pe langa corp si cu palmele spre sol. Ridica apoi capul de pe sol, apasand cu barbia in piept si in acelasi timp, ridica-ti si picioarele la verticala fata de sol, iar apoi revino la pozitia initiala.

Citeste si: Imbratisand YOGA! Descopera conexiunea intre partea fizica si filozofia Yoga

3 – Aer (Piept – se concentreaza pe piept, plamani)

Al treilea exercitiu presupune ingenunchierea pe sol, cu corpul drept si privirea inainte. Mainile trebuie tinute pe langa corp, cu palmele sprijinite putin oblic de coapse, in partea posterioara (sub fese). Inclina capul inainte, apasand cu barbia in piept. Incearca sa inclini capul cat mai mult pe spate, arcuind la maxim si coloana vertebrala, sprijinindu-te cu palmele pe coapse si cu coatele orientate spre inapoi. Revino la pozitia de pornire, cu coatele intinse.

La arcuirea pe spate, ai grija sa inspiri profund, iar la revenirea in pozitia de pornire, expira complet. Talpile se sprijina cu varfurile degetelor pe sol.

Citeste continuarea aici: Sfat Naturist 

Foto: zachancell.files

5 exercitii tibetane - 19244978Citeste si: Poezia Zilei-Poezia emoționantă scrisă de un copil bolnav de autism

Ai și tu un text pe care vrei să-l faci cunoscut? Trimite-l la noi: office@perfectimperfecte.ro

Suntem si pe FACEBOOK. Da-ne un LIKE- Perfect Imperfect

Comentarii


Autorul este singurul responsabil pentru comentariile postate pe acest site si isi asuma in intregime consecintele legale, implicit eventualele prejudicii cauzate, in cazul unor actiuni legale impotriva celor afirmate.