Minciuni despre alimente pe care trebuie să le ştii

Minciuni despre alimente - Les aliments riches en fibres exact556x377
Ingrijirea Pielii - Instantly Angeless

Minciuni despre alimente pe care trebuie să le ştii. De multe ori auzim lucruri care ne sperie despre alimente. Unele sunt mituri, altele pot să fie adevărate. Cum aflăm ce e bine să mâncăm? Uite câteva lucruri pe care merită să le ştii:

  • Toată lumea ar trebui să mănânce cereale – Grâul este cea mai mare sursă de gluten din dietă. Noile studii arată că un număr tot mai mare de oameni au devenit intoleranţi la el. Grâul poate contribui la o serie de simptome precum cele digestive, oboseală, probleme la intestine, etc. Cu cât este consumat mai puţin, cu atât este mai sănătos pentru organism.
  • Cafeaua nu este bună – Cafeaua conţine antioxidanţi. Studiile arată că băutorii de cafea sunt mai puţin predispuşi la dezvoltarea bolilor grave. Totuşi, asta nu înseamnă că 5 cafele pe zi, băute regulat, te vor feri de toate problemele.Dacă nu eşti pasionat de cafea află că ceaiul verde are cam aceleaşi beneficii.
  •  Carnea nu este bună- Studii recente demonstrează faptul că, carnea roşie neprocesată nu creşte riscul bolilor cardiovasculare sau al diabetului. Este o vagă asociere cu cancerul, dar mai mult pentru că ea este gătită excesiv

Citeste si: Vrei sa vezi cum arată imprimanta 3D pentru mâncare?

  • Cea mai bună dietă are grăsimi puţine şi mulţi carbohidraţi – Deşi recomandată de nutriţionişti, acest tip de dietă s-a dovedit în repetate rânduri ineficientă.Odată cu aceste diete numărul de persoane care au luat mult în greutate a crescut. Se pare că efectul a fost invers decât cel dorit.
  • Uleiurile rafinate şi cele vegetale sunt sănătoase – Anumite studii arată că grăsimile polinesaturate reduc şansele bolilor de inimă. Din acest motiv a crescut consumul de uleiuri vegetale precum cel de soia, floarea-soarelui sau porumb.Este important de ştiut că sunt diferite tipuri de grăsimi polinesaturate, preponderent Omega 3 şi 6. Omega 3 se regăseşte în peşte şi la animalele ierbivore, iar Omega 6 – acizii graşi

Sursa: DeStiut

Minciuni despre alimente - ghiocei de balta 620x413 150x150Citeste si: Vine primăvara, vin și alergiile de primăvară

Ai și tu un text pe care vrei să-l faci cunoscut? Trimite-l la noi: office@perfectimperfecte.ro

Suntem si pe FACEBOOK. Da-ne un LIKE- Perfect Imperfect

 

Comentarii


Autorul este singurul responsabil pentru comentariile postate pe acest site si isi asuma in intregime consecintele legale, implicit eventualele prejudicii cauzate, in cazul unor actiuni legale impotriva celor afirmate.