Indra DEVI a trăit 103 ani. Avea 25 de reguli de alimentație

reguli de alimentație

Indra DEVI a trăit 103 ani. Avea 25 de reguli de alimentație . Indra Devi este un model sau ar trebui să fie. A învățat 12 limbi, a făcut yoga și a brevetat ce anume înseamnă un stil de viață sănătos. Indra Devi nu a mâncat nimic conservat, iar dulciurile au lipsit cu desăvârșire. Indra Devi si-a schimbat imaginea cardinal de mai multe ori, de la doamna unei societati selecte, la mentor spiritual. Ea a trait pana la varsta de 103 ani, calatorind prin toata lumea, scrie Sfat Naturist.

 

“In casa mea nu veti vedea, in dulap sau in alta parte, nimic conservat, sigilat, rafinat sau ceva tratat in mod diferit decat natural. Faina din boabe intregi o inlocuieste pe cea alba, orezul cafeniu (neprelucrat) – orezul alb, mierea inlocuieste zaharul. Ciocolata si cacaua lipsesc si ele. Personal, sunt indiferenta fata de deserturi. De obicei, eu beau cafea cu lapte de capra crud, sau lapte din soia, sucuri de legume si fructe proaspete, si o multime de apa, cu sau fara lamaie.
Lamaia, de asemenea, o folosesc in loc de otet. Eu mananc tot felul de legume sezoniere in combinatie cu ierburi uscate, ceapa si usturoi. De cand am inceput sa practic yoga, am urmarit o multime de oameni care se insanatoseau si se schimbau spre bine, vazand cu ochii. Cand practici yoga iti schimbi si alimentatia si modul de viata. Eu tot sunt din lista lor.”

Iată cele 25 de reguli de alimentație ale Indrei Devi:

  1. Nu beti apa cu gheata deoarece afecteaza negativ circulatia fireasca a sucurilor gastrice si digestia sanatoasa;
  2. Beti in fiecare dimineata, imediat dupa trezire si in fiecare seara, inainte de a merge la culcare cate un pahar de apa calduta sau la temperatura camerei;
  3. Beti cel putin 5-8 pahare de apa pe zi;
  4. Nu beti in timpul mesei deoarece lichidele dilueaza sucul gastric. Se permite sa beti cu o jumatate de ora inainte de masa si la 2-3 ore dupa masa;
  5. Beti apa cu inghitituri mici, fara graba;
  6. Consumati mai bine fructe proaspete in loc de suc;
  7. “Inviorati” apa fiarta prin turnarea ei dintr-un recipient in altul. Este suficient sa faceti asta de cateva ori pentru ca apa sa recapete elementele pierdute in timpul fierberii, sa creeze un efect revigorant si sa stimuleze efectul asupra organismului;
  8. Daca preparati suc din morcovi proaspeti, ridichi, sfecla sau alte legume, adaugati un pic de verdeata;
  9. Excludeti din dieta dvs alcoolul, cafeaua, ceaiul si cacao;
  10. Beti laptele cu mici inghitituri, deoarece in caz contrar ar putea provoca tulburari digestive. In general laptele este un fel de mancare, nu de bautura;
  11. Alegeti mancarea nu cea care va place, ci pe care organismul dumneavoastra o poate asimila;
  12. Excludeti din dieta dumneavoastra alimentele “moarte”: conservele, orezul alb slefuit, zaharul rafinat, faina alba, dulciurile, produsele de patiserie si otetul. Inlocuiti-le cu orezul brun, zaharul brun, faina de cereale integrale si mierea de albine;
  13. Pesmetii si painea invechita sunt mai folositoare decat painea proaspata. Dar ele trebuie mestecate foarte bine si consumate fara lichide;
  14. Consumati nu mai mult de o portie de amidon la o masa. Astfel, daca mancati orez, nu mai consumati la aceeasi masa paine, cartofi, paste etc.;
  15. Utilizati apa in care au fiert legumele la pregatirea supei;
  16. Nu aruncati vrejurile de morcov, sfecla sau ridiche, ci adaugati-le in supa in timpul fierberii;

Vedeți continuarea aici: Sfat Naturist

reguli de alimentație - tumblr n2ywtgAx4G1qbwmg0o1 500Citeste si: Cafeaua – dependența ce ne pune în mișcare!

Ai si tu un text pe care vrei sa-l faci cunoscut? Trimite-l la noi: emmazeicescu@gmail.com

Suntem si pe FACEBOOK. Da-ne un LIKE- Perfect Imperfect

 

Comentarii


Autorul este singurul responsabil pentru comentariile postate pe acest site si isi asuma in intregime consecintele legale, implicit eventualele prejudicii cauzate, in cazul unor actiuni legale impotriva celor afirmate.