Trucuri pentru combaterea insomniei

insomnie - 2780683 publimedia shutterstock
Ingrijirea Pielii - Instantly Angeless

Trucuri pentru combaterea  insomniei La nivel mondial, milioane de oameni suferă din cauza insomniei. Deşi nu este o afecţiune gravă, insomnia afectează nu doar calitatea vieţii ci şi starea de sănătate.

Un insomniac va avea un randament mai scăzut la locul de muncă, o putere de concentrare mai mică în timpul zilei şi o stare de irascibilitate permanentă.

Insomnia poate fi de două feluri, insomnie matinală atunci când persoana se trezeşte foarte devreme sau insomnie nocturnă, atunci când persoana adoarme foarte târziu. Cauzele insomniei pot fi multe: stresul, abuzul de cafea sau alte băuturi care conţin cafeină,  anumite medicamente, abuzul de tutun şi alcool, mese copioase şi greu digerabile înainte de culcare sau un efort fizic sau intelectual intens seara. Şi vârsta este un factor important, pe măsură ce îmbătrâneşti organismul are nevoie de mai puţine ore de somn.

Înainte însă de a recurge la sedative pentru tratarea insomniei este bine să încerci câteva remedii naturale care te pot ajuta să adormi mai ușor.

Servitul mesei. Cina va consta în mâncăruri ușoare şi se va lua cu o oră, două înainte de culcare. După cină , dacă vremea de afară permite, este recomandată o plimbare ușoară, în aer liber, de minim  30 de minute.

Citește și: Suferi de insomnie? PLANTELE care te scapă de această problemă

Bineînţeles, se va evita somnul în timpul zilei iar înainte de culcare dormitorul va fi aerisit bine.Şi ambientul contează. Poţi zugrăvi dormitorul în culori calde, liniştitoare şi va trebui să renunţi la obiectele electronice din dormitor. Televizorul, calculatorul chiar şi telefonul îţi pot alunga somnul dacă sunt folosite înainte de culcare.

Înainte de culcare se recomanda un pahar cu lapte cald îndulcit cu miere sau un ceai de muşeţel sau tei.

Şi o baie calmantă te va ajuta să adormi mult mai uşor dacă vei adăuga în apa de baie câteva picături de ulei de levănţică sau infuzie din flori de tei. Încearcă chiar să-ţi construieşti în camera de baie un mic Spa. Foloseşte muzică ambientală, de destindere, o lumină difuză cu lumânări parfumate şi uleiuri aromatice. Vei vedea că după un astfel de răsfăţ te vei simţi mult mai relaxat.

Insă cel mai important lucru pentru a avea o noapte liniştită  este să elimini stresul de seară. El îţi va tulbura, in mod sigur, somnul. Lasă grijile deoparte, planurile, pentru a doua zi şi relaxează-te. O noapte de somn bun poate să te facă sa priveşti viaţa cu alti ochi!

Sursă foto: descoperă.ro

insomnie - insomnie 150x150Citește și: 10 tehnici pentru un somn mai rapid și odihnitor!

Ai și tu un text pe care vrei să-l faci cunoscut? Trimite-l la noi: office@perfectimperfecte.ro

Suntem și pe FACEBOOK. Da-ne un LIKE- Perfect Imperfect

Comentarii


Autorul este singurul responsabil pentru comentariile postate pe acest site si isi asuma in intregime consecintele legale, implicit eventualele prejudicii cauzate, in cazul unor actiuni legale impotriva celor afirmate.