La multi ani, Discovery!

- Fotor 143471652040119 615x1024

Au trecut 30 de ani de la momentul de debut al Discovery Channel.  Lansarea D.C a avut loc,  in SUA , in 1985.  Cei de la Discovery marchează momentul printr-o aplicatie: „Curiosity mApp” şi mai multe  iniţiative umanitare. Si noi am marcat momentul! Am primit la redactie tortul celor de la Discovery si a fost foooaaaarte bun! La multi ani, Discovery!

- Fotor 143471652040119

 

- Fotor 143471659494981

Comunicat Discovery ( via Mediafax)

Discovery Communications sărbătoreşte, miercuri, 30 de ani de când John Hendricks a înfiinţat compania, lansând în 1985 Discovery Channel, prima televiziune din lume dedicată satisfacerii curiozităţii oamenilor în legătură cu lumea care îi înconjoară, prin intermediul programelor de televiziune. De-a lungul vremii, Discovery a adus telespectatorilor istorii şi personaje deosebite şi i-a purtat în locuri din întreaga lume.

În ultimele trei decenii, Discovery Communications a devenit lider mondial pe segmentul televiziunilor cu plată, cu o medie de 10 televiziuni în peste 220 de ţări, ajungând la aproape trei miliarde de abonaţi din întreaga lume. Din 1989, când Discovery Channel a devenit prima televiziune de documentare lansată la nivel internaţional, oferind programe telespectatorilor din Europa şi nu numai, compania s-a extins constant pe noi pieţe, prin noi canale, formate şi genuri.

În prezent, portofoliul Discovery este alcătuit din televiziuni foarte îndrăgite, precum Animal Planet, TLC, IDx şi Eurosport – liderul paneuropean în conţinut sportiv.

Potrivit comunicatului, în linie cu obiectivul de a-şi păstra poziţia de lider pe segmentul programelor de non-ficţiune, Discovery va investi în acest an 2 miliarde de dolari în programe precum „Racing Extinction”, „Life of Dogs” şi „Harley Davidson”.

De la momentul 17 iunie 1985, când a transmis primul său program, „Iceberg Alley”, pentru cei 156.000 de abonaţi pe care îi avea pe atunci în Statele Unite, Discovery Channel a străbătut o cale lungă. În prezent, este brandul de televiziune care ajunge la 450 de milioane de abonaţi din întreaga lume. În materie de canale de documentare, deşi numărul opţiunilor existente pe piaţa media actuală este mult mai mare faţă de acum 30 de ani, Discovery Channel este în continuare lider pe segmentul său, în topul preferinţelor publicului, nu numai în America, ci şi pe majoritatea pieţelor internaţionale..

Live & Believe

Comentarii


Autorul este singurul responsabil pentru comentariile postate pe acest site si isi asuma in intregime consecintele legale, implicit eventualele prejudicii cauzate, in cazul unor actiuni legale impotriva celor afirmate.